SeilSør samling i Homborsund

Årets første Seil Sør-samling ble arrangert i Homborsund nær Lillesand. Gunnar Frigstad LSF laget varmestue i garasjen, og det var lagt opp til at deltagerne kunne bor i 3-4 hus i nærmiljøet, sammen med foreldrene. Samlingen var åpen for Seil Sør sine seilere. Det var plass til 35 seilere på denne samlingen. Men pga. vinterferie og avbud ble vi til slutt 9 seilere 5 optimister og 4 europajoller.

Trenere var Martin Vevstad Optimist og Øyvind Frigstad Pedersen Europa. Seilerene var fra LSF, ASF og Drøbak Seilforening, det var 7 seilere som overnattet. Det ble servert varm Lunch begge dager, Lørdag ble alle invitert til felles taco middag vi var 16 stykker med barn og voksene som spiste.

Vi hadde fantastiske forhold begge dager, det var stor spredning i begge klasser på erfaringen, men alle klarte seg bra. Søndag hadde vi en uhøytidelig premieutdeling til alle seilerene, som var sponset av Kruse Smith og DNB.

DSC 0612 1024x678

DSC 0610 678x1024