LSF Jollegruppa har fått stor gave fra LOS Fondet

Barna fra LSF Jollegruppa har fått tildelt et stor beløp fra LOS fondet som skal brukes til nytt utstyr. Vi er veldig glad for denne generøse julegave og takker LOS så mye!

(klikk på linken ->) Vinnere i desember 2019

Nok en gang har juryen gjennomgått mange gode søknader. LOS Fondet innvilger totalt 225.000 kroner i støtte til følgende lag, foreninger og enkeltpersoner for desember 2019:

60 000 kroner: Lillesand Seilforening – jollegruppaLillesand Seilforening er hovedvinner i tildelingen fra LOS Fondet i desember. De mottar 60 000 kroner som skal brukes til å kjøpe nye treningsseil, en ny Optimist-jolle, samt hjelmer til nybegynnere.Jollegruppa består av barn mellom 8 og 18 år som lærer å seile i alle typer vind og vær. Med slagordet Seiling for alle ønsker klubben å være tilgjengelig for alle som har lyst til å seile.  Alle barna får tildelt sin egen båt som de får ansvar for og må passe godt på gjennom hele sesongen.