Ågerøya rundt 2021 – Årets fineste regatta!

created by dji camera

Tradisjon tro, arrangerer Lillesand Seilforening Ågerøya rundt 18. September.

• Registrering foregår på klubbhuset på Kokkenes frem til Skippermøtet kl 11.00.
  • Starten går kl 12.00. Regattaen tar normalt 3-4timer.
  • Dersom det er mer enn 5 startende med rating over 0,9, vil vi dele inn i liten og stor klasse. Begge klasser starter samtidig.
  • Startavgift kr 200,- + 150,- per person som skal spise. Betales på VIPPS til vippsnummer 111572 eller kontonummer 2850.21.07323
  • Navn på skipper, båtnavn, båttype, rating samt ca antall deltakere på festen sendes på e-post til
    turoghav@lillesand-seilforening.no
  • Påmeldingsfrist torsdag 16/9 kl 12.00.
    Etteranmelding er mulig frem til kl 11.00 lørdag, men da er prisen 300,-
  • NB! Båter som vil seile uten spinnaker må melde seg på senest 96 timer før start
  • Vi oppfordrer alle til å laste ned og starte tracking av seilasen med appen RaceQS. Dette gir oss mulighet til å analysere de forskjellige taktiske valge på samlingen etter regatta.
  • Se vedlegg for seilingsbestemmelser

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Download [250.03 KB]

Etter regatta:

Etter endt regatta inviterer vi til oppsummering, premieutdeling og en god middag på seilbasen.

Gi beskjed ved påmelding hvor mange i båten som skal ha mat. Karin stiller på tradisjonelt vis med god mat.
Ta med egen drikke.