Strandryddeuke

Strandryddedagen er Norges største kollektive ryddedugnad. Alle som bryr seg om og bruker kysten kan her gjøre en innsats for å gjøre det rent, pent, trygt og trivelig!

Lillesand seilforening har tatt på seg å rydde strendene på Saltholmen, Store og Lille Malmen og Humløya.

Aksjonen pågår f.o.m mandag 1. mai t.om. lørdag 6.mai.

Mandag-fredag kan medlemmene dra ut selv, mens vi prøver på et felles opplegg på lørdag.

Mandag-fredag:

• De som har båt selv kan bare dra ut og rydde.
  • Si gjerne fra til Asle om hvor dere har rydder, slik at vi har oversikt. asleorama@gmail.com, mob 928 111 34.
  • De som ønsker det kan låne klubbens Askeladden eller lille RIB. Ta i så fall kontakt med Asle, som har oversikt over når de er ledige.
  • Søppelsekker finnes ved klubbhuset
  • Fint om dere kan ta med de fulle søppelsekkene tilbake. Kan settes ved klubbhuset. Om de er for mange/store til å ta med tilbake, si fra til Asle om hvor de står, så formidler han til skjærgårdstjenesten som kan hente dem.