Regattasesongen 2014 for tur og hav

Førstkommende onsdag starter årets sesong med trimseilas (for de av dere som har fått båten klar). Terminliste, seilingsbestemmelser etc finner du i menyen til venstre her på vår hjemmeside.

Nye regattakart samt reviderte gundertabeller ligger her. Laminerte kart vil være klart ila uka og kan fås på Kokkenes eller ved henvendelse til meg. Resultater blir lagt ut på hjemmesiden så raskt som mulig etter regattaene. Det er en god del båter som mangler rating-tall for sesongen. Alle rating tall er endret fra i fjor så det er ikke mulig å seile på «gamle» tall.

Minner og om påmelding på deltager.no

Forøvrig blir det slutt på utsendelse av mail pga mye jobb med håndtering av mailinglistene. Viktig informasjon vil bli lagt ut på vår hjemmeside, og så vil det bli gitt mere fortløpende informasjon/ påminnelser etc på Facebook. Om du ikke allerede følger Lillesand seilforening der er det på tide å gjøre det nå.

https://www.facebook.com/LillesandSeilforening. (Du trenger ikke å være på Facebook for å kunne lese informasjon).

mvh.

Steinar