LSF Sommer Seilskolen 2020 åpner for påmeldinger!

Oppdatering 17.05.20 :

Karin Mets (leder jollegruppa LSF) som er ansvarlig for planleggingen, uttaler at planleggingen av sommerseilskole er godt i gang og at dette lar seg gjennomføre med en del tilrettelagte smittevernstiltak. Det vil utarbeides en egen smittevernsplan som må følges av alle som skal delta på sommerseilskole.

Gitt at den gode trenden med redusert smittespredning fortsetter og helse myndighetene tillater å gjennomføre arrangementer så er vi trygge på at vi kommer med en god plan til å gjennomføre seilskole.

Det finnes et par ledige plasser uke 26 mens vi har mange plasser uke 28 (uke 27 er fullbooket)! Så det er bare å ta kontakt!

Til slutt vil vi nevne at alle som melder seg på selvsagt vil få pengene tilbake om det viser seg at vi må avlyse grunnet innskjerpelser fra myndighetene.

Det er igjen med glede at Lillesand Seilforening åpner for påmelding til Sommer Seilskole 2020. Vi ønsker alle jenter og gutter fra 8 år og oppover til å være med på en deilig uke med seiling og masse andre aktiviteter i og rundt vannet.

Du trenger ikke å kunne seile fra før, men du må kunne svømme og være trygg i vannet.
Seilskole er åpen uke 26, 27 og 28 og varer fra mandag til og med fredag 09.00 – 16.00

2900,- NOK per deltaker/ uke
2600,- NOK ved medlemskap i LSF

Denne bildekrusellen krever javaskript.

For påmelding og spørsmål: Karin Mets,  Leder av Jollegruppa
mob. 95189662