Dommer- arrangørkurs 1

Tur og Hav gruppa i Lillesand seilforening arrangerer klubbdommer/arrangørkurs (Dommer/Arrangør I). Kurset passer for alle som har lyst til å lære mer om reglene i seiling. Hvis noen har lyst til å bli kretsdommer (Dommer II) eller forbundsdommer, så må de ta dette kurset først. Kurset er gratis for alle medlemmer i LSF, og foreldre i jollegruppa som ønsker å hjelpe til ved arrangementer.

Kurset vil begynne onsdag 6.februar kl 18:00, og vil gå over ca 5 kvelder. Sted blir bestemt når vi ser hvor mange som har meldt seg på.

Påmelding til Anders Andersen (2aandersen@gmail.com) innen 23.januar.

(beklager kort frist, men det er nødvendig for å få ordnet med lokaler og bøker).

Hvis dere betaler inn kr 380 til kontonr. 7041.13.68155 ved påmelding bestiller vi kurshefte og seilreglement 2013-2016 til redusert pris for dere. Merk innbetalingen med: dommerkurs+navn

Alternativt kan dere bestille dem selv på www.idrettsbutikken.no. Full pris er 460 kr.

Spørsmål kan rettes til Anders (2aandersen@gmail.com), eller Even (evenaaby@online.no)

Comments are closed.