Båtførerprøven hos Lillesand Seilforening – ekstra kurs dag

Ønsker du å ta båtførerprøven i Lillesand?
Waypoint Maritime er på plass hos Lillesand Seilforening for å avholde en ekstra dagskurs til Båtførerprøven med tilhørende eksamen. Kurset arrangeres i samarbeid med oss i Lillesand Seilforening, og er åpent for alle. Du må ikke være medlem av Lillesand Seilforening for å delta.
Nye datoene nedenfor er dem som er tilgjengelig for LSF, men med færre personer per kurs enn vanlig pga COVID19 tiltak.
Mer informasjon angående retningslinjer for smittevernshensyn vil bli sendt ut i forkant av kursdagen. Er du forkjølet eller har andre luftveissymptomer må du holde deg hjemme til du har vært symptomfri i minst 1 dag før du deltar på kurs.
Praktisk info:

Sted: Lillesand Seilforenings klubbhus, Kokkenes 31, Lillesand.
Pris: Kr 1490,- per person + eksamensavgift til Båtførerregisteret
Klikk på dato du ønsker for linken til påmeldingen for dette kurset og registrer deg på båtførerregisteret.

Waypoint Maritime holder et lærerikt kurs med dyktige instruktører som har fokus på å formidle innholdet i læreplanen på en lett og forståelig måte. Felles går vi igjennom pensum, inkludert praktiske oppgaver i kart og navigasjon. Vi repeterer pensum til alle er klare for å ta en nettbasert eksamen på slutten av dagen.
Man vil få utdelt alt av nødvendig kursmateriell, samt et forberedende nettkurs ved påmelding. Kursleder vil gjøre sitt ypperste for å møte deltakernes behov underveis.
Vell møtt!
OBS. Det er begrenset antall plasser, så det er bare å melde seg på med en gang!
Om det skulle være for få påmeldte, vil kurset bli avlyst og får du refundert påmeldingsavgiften